نوشته شده توسط : s
‎‎‎پاسخ شارژ همراه اول 4:
در غیر اینصورت e-mail ارسالی ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا شارژ همراه اول در پست الکترونیک، در قسمت mail option،پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد شارژ همراه اول رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
‎‎‎سوال 2- پست الکترونیکی ارسالی از همراه اول حاوی دو رمز عبور شارژ همراه اول است کدامیک بایستی مورد استفاده قرار بگیرد؟ ‎‎‎
درمواردی که مشترک شناسه کاربری و کلمه عبور را نادرست وارد شارژ همراه اول کرده باشد.
‎‎‎e-mail ارسالی شارژ همراه اول ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا درپست الکترونیک ، درقسمت ‎mail option پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
پاسخ 5: شارژ همراه اول
رمز عبور استفاده از پرتال که شامل ترکيبي از حروف و اعداد مي باشد جهت وارد شدن به پرتال همراه و رمز استفاده از IVR جهت استفاده از خدمات غير شارژ همراه اول حضوري شماره 9990 است .‎‎‎ ‎‎‎ ‎‎‎
‎‎‎پاسخ 1: شارژ همراه اول
شناسه کاربری در پرتال، همان شماره تلفن همراه مشترک (بدون صفر اول) می باشد و رمز عبور همان رمز عبور استفاده از پرتال می باشد که به پست الکترونیک شما ارسال شده و بایستی حروف کوچک و بزرگ را بدرستی وارد نمایید. ‎‎‎ شارژ همراه اول
‎‎‎‎پاسخ 2: شارژ همراه اول
سوال شارژ همراه اول 5- فرم درخواست را پر کرده ام ولی تاکنون e-mail برایم ارسال نشده.
راهنماي کامل عضويت، شارژ همراه اول ورود به پرتال، استفاده از خدمات و کليه اطلاعات مربوطه در منوي خدمات مشترکين، گزينه خدمات غير حضوري وجود دارد.
پاسخ شارژ همراه اول 3:
سوالات شارژ همراه اول متداول - خدمات غیرحضوری E-care
شما می بایست پس از ثبت نام و تایید e-mail دریافتی، جهت احراز هویت به یکی از دفاتر دولتی مراجعه فرمایید شارژ همراه اول و پس از آن e-mail حاوی کلمه کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت شارژ همراه اول ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
سوال ‎‎‎1- چگونه می توان برای استفاده از پرتال رمز عبور دریافت شارژ همراه اول کرد؟ (نحوه ثبت نام در خدمات غیرحضوری)‎‎‎
سوال 3- شارژ همراه اول در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده و یا درصورتی که e-mail دریافتی را اشتباها پاک کرده و رمز را یادداشت نکرده باشم چه کاری می بایست انجام دهم؟ ‎‎‎
سوال 4- پیغام خطای اطلاعات وارده صحیح نمی باشد واعتبارسنجی انجام شارژ همراه اول نشد در چه مواقعی مشاهده می شود؟ ‎‎‎


:: برچسب‌ها: خرید شارژ همراه اول , فروش شارژ همراه اول , شارژ همراه اول , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

ب – شهید و مفقودالاثر: به کسی اطلاق می شود که جان خود را در راه تکوین ، شکوفایی ، همراه اول دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وکیان جمهوری اسلامی ایران ، استقلالل و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار نثار نموده و یا در این رابطه مفقود الاثر شناخته می شود .
تبصره – استمرار شرایط این بند درطول دوران اسارت و یا زندان باید به تأیید مراجع صلاحیتدار برسد . همراه اول
هـ - آزاده: به کسی اطلاق می همراه اول شود که در راه تکوین ، شکوفایی ، دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وکیان جمهوری اسلامی ایران ، استقلالل و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار در داخل و یا خارج از کشور اسیر شده و سپس آزاد شود . همچنین کلیه افرادی که از تاریخ 28/5/1332 تا 16/11/ 1357 با الهام از مبارزات و مجاهدات امام خمینی (ره) به دلایل امنیتی ، مذهبی یا اتفاقات سیاسی دیگر حداقل به مدت سه ماه در بازداشت یا حبس قطعی بوده اند.
ج- جانباز: به کسی اطلاق می شود که سلامتی خود را در راه تکوین ، شکوفایی همراه اول ،دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی ایران ، استقلال و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار از دست داده و به اختلالات و نقص های جسمی یا روانی دچار شود.
د- اسیر: به کسی اطلاق می شود که در راه تکوین ، شکوفایی ، دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وکیان جمهوری اسلامی ایران ، استقلالل و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب همراه اول و اشرار در داخل و یا خارج از کشور گرفتار آمده و هویت وی مورد تأیید مراجع صلاحیتدار قرارگیرد.
تبصره – وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف است ظرف مدت شش همراه اول ماه پس از تصویب این قانون در مورد رسیدگی به امور رزمندگان نیازمند با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، لایحه ای را تدوین وبه تصویب هیأت وزیران برساند .
ح – خانواده ایثارگران : خانواده های جانبازان و آزادگان همراه اول که شامل همسر ، فرزند و والدین آنها می شود .
الف- ایثارگر در این قانون به کسی اطلاق می گردد که برای استقرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان همراه اول داخلی و خارجی انجام وظیفه نموده و شهید، مفقودالاثر، جانباز، اسیر ، آزاده و رزمنده شناخته شود .
ب) سایر دستگاه ها و سازمان ها و شرکت ها همراه اول و مراکز تولیدی و توزیعی و خدماتی که تحت پوشش قانون کار یا مقررات تأمین اجتماعی و قوانین خاص هستند.
و- رزمنده : به کسی اطلاق می شود که در راه تکوین همراه اول ، شکوفایی ، دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وکیان جمهوری اسلامی ایران ، استقلال و تمامیت ارضی کشور ، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار با تأیید مراجع ذی صلاح به طور فعال حضور یافته باشد .
ز- خانواده شاهد: خانواده های معظمی که در راه اعتلای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب یکی از اعضای خانواده شان( پدر، مادر، همسر و فرزند) شهید یا مفقودالاثر یا اسیر شده همراه اول باشد.
ی – بنیاد شهید وامورایثارگران در این قانون به اختصار بنیاد نامیده می همراه اول شود .
تبصره – احراز مصادیق ایثارگری و تشخیص از کارافتادگی مشمولین این قانون در چارچوب قوانین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران براساس آیین نامه ای خواهد بود که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری بنیاد و ستاد کل نیروهای مسلح تهیه و به همراه اول تصویب هیأت وزیران می رسد .
الف- کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها ، و دستگاههای اجرایی ، مؤسسات و شرکت های دولتی و ملی شده تحت پوشش و یا مدیریت دولتی اعم از این که دارای قوانین و مقررات خاص باشند و یا نباشند ،قوه قضائیه اعم از کادر قضایی و اداری و سازمانها و مؤسسات وابسته و تابعه آنها ، کانون وکلای دادگستری ، همراه اول کانون رسمی کارشناسان دادگستری ، قوه مقننه ، نهاد ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران(سازمان های وابسته و تابعه)، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (نظامی و انتظامی) نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش ، وابسته و یا تابعه آنها و کلیه سازمان ها و شرکت هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند ویا قسمتی از بودجه آنها توسط دولت تأمین می گردد. بانکها، مؤسسات بیمه ای ، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرداریها و شرکتهای تحت پوشش آنان و نیز مؤسسات و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است از قبیل سازمان تأمین اجتماعی، شرکت ملی نفت ایران ،شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع ملی ایران ، شرکتهای هواپیمایی ، سازمان انرژی اتمی ، اعضای هیأت علمی و کادر اداری دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، شورای نگهبان و دانشگاه آزاد اسلامی .
ماده 2- دستگاه همراه اول های مشمول این قانون عبارتند از:
ط – در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون ، خدمات و امتیازات مربوط همراه اول ، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می گیرد .
ماده 1 – تعاریف: همراه اول



:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خری شارژ همراه اول , فروش شارژ همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s
نسل اول تلفن هاي همراه در سال 1979ميلادي شارژ همراه اول براي استفاده تجاري در امريكا و ژاپن به كار گرفته شد.
گسترش شبكه ارتباطات سيار در سالهاي بعد نيز ادامه يافت، به طوري كه در سال 1375 علاوه برشهرهاي ياد شده 28 شهر ديگر به اين شبكه پيوست. ضمن آنكه تعداد تلفن هاي داير شده در اين سال به شارژ همراه اول 59967 شماره بالغ گشت و در پايان سال 1382 به 3449878 شماره رسيد.
بهره برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور، در مرداد ماه سال 1373 در شهر تهران با استفاده از 176 فرستنده و گيرنده در 24 ايستگاه شارژ همراه اول راديويي و با ظرفيت 9200 شماره آغاز شد. به دنبال استقبال غيرمنتظره و بی نظیر مشتركين از اين پديده ، شركت مخابرات ايران درصدد گسترش پوشش آن از تهران به كل كشور بر آمد، به طوري كه در سال 1374 تعداد تلفن هاي دايري به 15907 شماره افزايش يافت و افزون بر تهران، شهرهاي مشهد، اهواز، تبريز، اصفهان و شيراز نيز زير پوشش شبكه تلفن همراه قرار گرفت.
IMT-2000 يك ارتباط موبايل پيشرفته براي تهيه سرويس هاي مخابراتي در مقياس جهاني بدون در نظر گرفتن مكان شبكه و ترمينال استفاده شده است. با يكپارچگي سيستم هاي موبايل زميني و ماهواره اي، شارژ همراه اول انواع مختلفي از دسترسي بي سيم به صورت جهاني، شامل سرويسهاي موجود در شبكه مخابراتي ثابت وسرويس هايي كه براي استفاده كنندگان موبايل تعيين گرديده است، عملي خواهد گرديد IMT-2000 . استفاده از انواع ترمينال هاي موبايل را كه با شبكه هاي زميني يا ماهواره اي در ارتباط مي باشند و همچنين ترمينال هايي را كه براي كاربري ثابت و يا سيار طراحي گرديده است، امكان پذير مي نمايد.
هيئت وزيـــران درجلسه مـورخ 14/5/83 شارژ همراه اول بنا بــه پيشنهــاد شماره 13897/100 مورخ 14/5/83 وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و به استناد مواد (2) و (4) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي ، اجتماعي وفرهنگي جمهوري اسلامي ايران – مصوب 1379 ومصوبه شماره 76016/1901 مورخ 24/4/82 شوراي عالي اداري در اجراي بند ب ماده 1 قانون مذكور ، با تجديد سازمان و تغيير نام و اصلاح اساسنامه مركز سنجش از دور ايران به شركت ارتباطات سيار ایران موافقت كرد.
از جمله ديگر فناوري هايي كه در دهه هاي اخير مورد استفاده قرارگرفته است، ويدئوكنفرانس وشبكه هاي چند منظور (مولتي مديا) است كه در دهه 1970توسط شارژ همراه اول شركت ATST درنيويورك عرضه شد. در اين شبكه ها با بهره گيري از فناوري هاي سوئيچ TDM همگام باانتقال صورت بر روي يك زوج سيم ، تصوير و داده نيز منتقل مي شود در امكان كنترل از راه دور فراهم مي گردد.
اين تلفن ها كه از سيستم مخابرات سلولي استفاده مي كردند، بعدها تكامل پيدا كردند كه اين تكامل منجر به پيدايش شارژ همراه اول نسل دوم تلفن همراه و سيستم هاي ديجيتالي شد. تكامل اين سيستم نيز كه امكان شنود در آن كمتر بود و افزايش تعداد مشتركان را به همراه داشت، باعث پديد آمدن نسل سوم تلفن همراه شد، بطوريكه ْارتباطات سيار بين المللي 2000 ْ ديدگاه ITU درمورد ارتباطات سيار در قرن بيست و يكم است.
در همين خصوص و در راستاي سياست برخورداري كليه اقشار كشور، اعم از ساكنين شهرهاي كوچك و بزرگ از امكانات شارژ همراه اول ارتباطي، تعداد شهرهاي تحت پوشش تلفن همراه از 134شهر در آغاز سال 76 ، به 667 شهر در پايان سال 82 و 1163 شهر در اوایل سال 91 رسيده است.
شبكه ISDN(شبكه رقمي خدمات مجتمع) در اواسط اين دهه به منظور مطالعه به اتحاديه بين المللي ارتباطات دور ارائه شد. اين شبكه كه تا كنون درچندين كشور راه اندازي شده است، نوعي شبكه كليدي بسته اي است كه در آن، خدمات صدا و داده از طريق وسايل كليدزني (سوئيچينگ) ارائه مي شود. اين فناوري در تبادل اطلاعات با حجم بالا و كثرت تقاضا در مورد ارتباط تلفني، كامپيوترهاي مادر، پايانه هاي كامپيوتري و خدمات ديگري كه مستلزم سازگاري با شبكه هاي ديگر است، قابليت انعطاف و كارايي بيشتر و هزينه كمتري شارژ همراه اول دارد.
سير تحول تلفن شارژ همراه اول همراه در ايران و وضعيت موجود
هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران حدود 52 میلیون سیم کارت واگذار کرده و 1163 شهر و 67هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ این اپراتور حدود 70درصد و ارتباط رومینگ بین شارژ همراه اول الملل آن با 269 اپراتور در 111 کشور جهان برقرار است.


:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژ همراه اول , فروش شارژ همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد